Binnen SHoKo is een cliëntenraad actief. Deze is samengesteld uit inwoners van het SHoKo werkgebied. De cliëntenraad behartigt de gemeenschappelijke belangen van de patiënten van SHoKo en geeft gevraagd en ongevraagd advies aan het bestuur over patiënt gerelateerde zaken.
SHoKo gebruikt de adviezen van de cliëntenraad om de zorgverlening af te stemmen op de wensen en behoeften van patiënten.
Doel
De cliëntenraad behartigt de gemeenschappelijke belangen van cliënten door gevraagd en ongevraagd advies te geven aan het bestuur. Denk hierbij aan onderwerpen zoals patiëntenvoorlichting, bescherming van de privacy en de klachtenregeling.
Taken
De cliëntenraad richt zich uitsluitend op het algemeen belang van SHoKo patiënten. De cliëntenraad heeft mogelijkheden om mee te denken en te praten over de zorg. Als u suggesties heeft waarmee de patiëntenzorg kan worden verbeterd wordt u van harte uitgenodigd contact op te nemen met de cliëntenraad.
Samenstelling
De cliëntenraad bestaat uit 3 leden. De leden vertegenwoordigen de cliënten uit het SHoKo werkgebied.
Vragen of ideeën
Heeft u vragen of ideeën mail dan naar de cliëntenraad.
Contactgegevens
E-mail: clientenraad@shoko.nl